maanantai 6. heinäkuuta 2020

Uusi näyttely Hyvinkäällä Corner-Cafessa

Minulla on näyttely Corner-Cafessa Hyvinkäällä heinäkuun ajan ainakin. Elokuusta ei vielä tiedä.
Kauppalankatu 2 eli Hämeenkadun ja Kauppalankadun kulmassa.

Siellä on esillä stucco-lustro taulujani 6 kpl. Ne ovat kahvilan alakerrassa, jossa on lounasruokailu tilat. Oli mukava kun sain pitkästä aikaa näyttelyn Hyvinkäälle ja kahvilakin on auki. Se on ollut koronan takia suljettuna pitkään.

Maalausten aiheita on tällä kertaa esillä VUOKATINVAARAN TYKKYLUMET ja UNIKKO sekä ISÄNTÄ sekä 4 muuta. Tervetuloa katsomaan, niin näette mitä siellä on.

Kesä on alkanut minulla mukavasti täällä Riihimäellä. Olen nauttinut lämmöstä ja lenkkeillyt lähimetsissä. Täällä on mukavia luontopolkuja. Olen käynyt myös ihailemassa useamman kerran atsaleapuistoa. 

Unikko ja minä
Arto


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti